FitRadio Kft.
Egy alkalommal átlagosan milyen hosszú időt tölt el az edzőteremben?
Amikor az edzőteremben van, mit szokott hallgatni?
Az alábbi szófelhő alapja az a három-három szó, ami a FitRadióról a válaszadók eszébe jutott. A szófelhő sokat elmond nemcsak a FitRadióról, hanem a hallgatókról is: fiatal és fiatalos, örökmozgó, mindig megújuló, lendületes és főképp változatos a rádió imázsa.
Teljes felidézést (támogatott+spontán) tekintve a legismertebb reklám mindegyikére emlékezett legalább a megkérdezettek ötöde.
Advertisers can use FitRadio to reach a targeted audience of younger and better-earning people compared to the mean population, with low advertising noise. FitRadio only allows one commercial in every 15-20 minutes of its broadcast, so commercials will not disturb the listeners, but commercials have a higher than average recall. A wonderful opportunity for advertisers, since it reaches almost a 100 000 listeners every day in the gyms, a special and active target audience. Also, the national network enables broadcasting regionally targeted campaigns.