FitRadio Kft.
Egy alkalommal átlagosan milyen hosszú időt tölt el az edzőteremben?
Amikor az edzőteremben van, mit szokott hallgatni?
Az alábbi szófelhő alapja az a három-három szó, ami a FitRadióról a válaszadók eszébe jutott. A szófelhő sokat elmond nemcsak a FitRadióról, hanem a hallgatókról is: fiatal és fiatalos, örökmozgó, mindig megújuló, lendületes és főképp változatos a rádió imázsa.
Teljes felidézést (támogatott+spontán) tekintve a legismertebb reklám mindegyikére emlékezett legalább a megkérdezettek ötöde.
A hirdetők a FitRadion keresztül alacsony reklámzaj mellett a lakossághoz képest lényegesen fiatalabb, aktív kereső réteget célzottan érhetnek el. A FitRadio ugyanis adásaiban 15-20 percenként csupán egyetlen reklámot enged adásba, így a reklámok az adó hallgatóit nem zavarják, a reklámok visszaidézése átlag feletti. A hirdetők számára remek lehetőség, hiszen a termekben naponta közel 100 ezer hallgatót ér el, egy speciális, aktív célközönséget. Az országos hálózat pedig lehetővé teszi a területileg célzott kampányok sugárzását is.